Blogger Sincerely Jules voor H&M Divided

Tegenwoordig lijkt het wel alsof bloggers evenveel invloed hebben als celebrities. Zo worden bloggers regelmatig gestrikt door merk en worden ze ingezet als influencer om het merk te promoten. Voorheen was het zo dat wanneer een celebrity met een kledingstuk van een bepaald merk liep, we massaal ook dit kledingstuk wilden hebben. Tegenwoordig worden niet alleen celebrities maar ook bloggers ingezet om merken te promoten. 

Ook H&M heeft een bekende blogger weten  te strikken voor haar nieuwste campagne, namelijk Julie van Sincerely Jules. Julie is het nieuwe gezicht van de Divided herfstcollectie. Ze staat bekend om haar boho-achtige stijl, welke precies aansluit bij de nieuwe collectie van de Zweedse modeketen. Op de beelden zien we al een paar stukken uit de collectie, waaronder een denim rok, off the shoulder tops, een gehaakte top en play- en jumpsuit met allerlei kleurrijke prints.

Julie zelf is ontzettend enthousiast over de samenwerking: : “I’ve been really into the whole festival girl-look. I love how you can take this look straight to your everyday life and look amazing and boho. So cute!”.

Bekijk hieronder de beelden van de herfstcollectie van H&M Divided met Sincerely Jules.

since2 since3 since5 since6 since7 since8 since9 since100

 

comments powered by Disqus