• 1 mei 2012

Hunkemöller opent flagshipstore in Den Bosch

Hunkemöller llanceerde in 2010 het nieuwe winkelconcept in Rotterdam. Daarna volgde Amsterdam en nu is de eer aan Den Bosch. Hunkemöller opent in de Brabantse stad een flagshipstore met dezelfde verfrissende look & feel. Op zaterdag 5 mei wordt de opening voor publiek ingeluid met een feestje. Hunkemöller verwelkomt de klanten met een cocktail en trakteert hen op muziek van Jalise, de zangeres van de Hunkemöller brandsong. Het winkelend publiek wordt daarnaast verrast met fortune cookies waarmee je kans maakt op cheques die direct zijn in te wisselen in de geheel vernieuwde winkel.

Winkelen met de service van een hotel
Voor het design van de winkel nam Hunkemöller een hotel als uitgangspunt om haar klanten een warm, vriendelijk en servicegericht gevoel te geven. De entree van de winkel heeft de uitstraling van een hotel lobby. De nieuwste items worden gepresenteerd als ‘new arrivals’ aan een wand van opgestapelde, open koffers. De presentatietafels lijken op het ontbijtbuffet, maar dan gevuld met “delicious lingerie”. Een TV scherm toont non-stop het laatste mode- en lingerienieuws en ook het direct bestellen vanuit de webshop op Ipads is mogelijk.

comments powered by Disqus