Hypebazaar in Eindhoven en Nijmegen

Shopping nieuwe stijl; dat vind je vanaf heden in Eindhoven en Nijmegen. Na een succesvolle
start van de online store Shoebazaar, dit voorjaar, introduceert de onderneming Hype Concepts nu de offline formule Hypebazaar. Dit unieke concept combineert schoenen met fashion en lifestyle én fysiek retailen met webwinkelen.

De combinatie van een online en een fysieke winkel voldoet aan de groeiende vraag van de consument. Is een model niet in de winkel voorradig of nieuwsgierig naar het uitgebreide online assortiment?

In de Hypebazaar-vestigingen staan internetzuilen waar je gemakkelijk verder kan shoppen bij hypebazaar.nl Hypebazaar staat garant voor 400 m2 aan lang winkelplezier. Het grote en diverse aanbod geeft de mogelijkheid outfits van top tot teen samen te stellen. Het verrassend grote aandeel schoenen (voor mannen, vrouwen en kinderen) vormt de perfecte mix met kleding, accessoires en lifestyle gadgets.

De lifestyle shoeshop heeft labels als Shabbies, Tommy Hilfiger, Blackstone, Unisa, Giorgio Armani, DKNY en Walk in the Park. Net zo trendy en stijlvol zijn de kledingcollecties van Guess, Kocca, French Connection, Saint Tropez, Modström en voor kinderen: Guess Kids, Levi’s, IKKS en GSUS. Accessoires en gadgets – van tassen en portemonnees tot iPad-hoezen – van topmerken als Armani, Björn Borg, Fab. en Roberto d’Angelo maken de outfit compleet. Verder verleidt Hypebazaar met hebberig makende producten als modeboeken, WESC headsets en American Food. Ervaar deze nieuwe retailbeleving, ervaar Hypebazaar!

Niet alleen het concept van Hypebazaar is opvallend te noemen, ook de inrichting is
eigenzinnig en artistiek. Door hergebruik en restyling van bestaande interieur elementen wordt
een bijzondere huisstijl gecreëerd. Nieuwe meubels in combinatie met muurschilderingen
maken het geheel af.

Twee ogenschijnlijke tegenpolen worden zo op een natuurlijke manier samen gebracht; glossy
zwart en wit met rauwe accenten. Dit maakt het geheel tot een ware Hypebazaar mix!

comments powered by Disqus