Levi’s opent pop-up store speciaal voor vrouwen
Levi’s opent op maandag 19 september aanstaande een tijdelijke winkel die volledig gericht is op vrouwen. In de winkel aan de Amsterdamse Kalverstraat nr. 101 kunnen vrouwen in een relaxte omgeving, met behulp van professioneel en toegewijd personeel gemeten worden om de jeans met de perfecte pasvorm vinden.
Levi’s Curve ID
Centraal in de pop-up store staat de Levi’s Curve ID, het innovatieve denimconcept gebaseerd op pasvorm in plaats van maat dat Levi’s vorig jaar wereldwijd succesvol introduceerde. Curve ID is het antwoord op de frustratie waar bijna alle vrouwen mee te maken hebben om goed passende jeans te vinden.
Lichaamstype
Na 60.000 vrouwen met 3d body scans te hebben onderzocht en geanalyseerd vond Levi’s de maatvoering van jeans opnieuw uit. Curve ID heeft drie verschillende fits, Slight, Demi en Bold, die gebaseerd zijn op het lichaamstype van een vrouw. Daarnaast komt Levi’s® Curve ID in een groot aantal verschillende wassingen (kleuren) en breedtes (skinny, bootcut, straight).
Jeans for us
Onder het motto ‘Mirror Mirror, what’s my Curve ID?’ is de store volledig gericht op service in een ontspannen sfeer, met als doel dat vrouwen hun perfecte jeans fit vinden. De tijdelijke winkel is onderdeel van de wereldwijde ‘Jeans for Us’ (dames-)campagne van Levi’s die momenteel in Nederland te zien is en fungeert tevens als een voorproefje op de twee verdiepingen tellende denim-store die het Amerikaanse merk later dit najaar in de Kalverstraat zal openen.
De pop-up store zal vanaf 19 september twee weken geopend zijn en sluit op 2 oktober haar deuren.
De winkel is gevestigd op de Kalverstraat 101 in Amsterdam en is 7 dagen per week geopend.
Wil je kans maken op een fittingsessie voor jou en een vriendin en beiden aan het einde van de sessie een broek mee naar huis? Ga naar Fashionscene en win!