Lily Allen is het nieuwe gezicht van Vero Moda

Retailketen Vero Moda gaat samenwerking met Lily Allen. De zangeres zal een jaar lang het gezicht zijn van de campagnes van de modeketen.

Volgens hoofd marketing Thomas Bay was het een logische keuze om de zangeres te kiezen als gezicht voor de keten:  “Onze klanten zijn modebewuste en onafhankelijke jonge vrouwen die zich willen kleden volgens hun eigen stijl en daar plezier in hebben. Lily Allen straalt dit uit en is een self-made vrouw die heel ver is gekomen door simpelweg te zijn wie ze is. Dit trekt ons erg aan, en dit behelst min of meer hoe wij over de wereld denken.”

Het is dan ook niet de eerste keer dat het Vero Moda, onderdeel van Deens modehuis Bestseller, samenwerkt met celebrity’s. Alexa Chung, Kate Moss en Erin Wasson gingen Lily Allen al voor.

De beelden zullen zowel in de winkels als op de webshop te zien zijn. Bekijk hieronder de eerste beelden. Lily Allen is bijna onherkenbaar met haar blonde bob. We kennen haar uit haar videoclips immers als een vrouw met een bijna pikzwarte coupe.

vero1 vero2 vero3 vero4

 

 

Bron: Textillia.nl

comments powered by Disqus