Only for Men lanceert jeansconcept: The Bakery

Mannenmodeketen Only for Men gaat een nieuw concept lanceren, genaamd ‘The Bakery’. The Bakery is opgezet uit de ambitie van de keten om de meest spraakmakende jeanswinkel van Nederland te worden.

The Bakery zal geopend worden in een oude bakkerij aan de Bakkerstraat in Reusel in Brabant. Dit verklaard dan ook meteen waarom dit jeansconcept ‘The Bakery’ wordt genoemd. In de bakkerij waar het nieuwe jeansconcept gevestigd zal worden, zat voorheen het allerleerste filiaal van Only for Men, welke in 2002 geopend werd.

In het nieuwe jeansconcept zullen producten van hoge kwaliteit worden verkocht welke ontworpen zijn voor echte denim lovers. De doelgroep die Only for Men met The Bakery aan wil spreken zijn mannen tussen de 16 en 40 jaar, die gaan voor ‘karakter en een eigen signatuur’.

De kleding items van merken als Denham, Diesel, Scotch & Soda die in deze eeuwenoude bakkerij worden verkocht zullen in echte broodzakken aan de klant worden meegegeven. Daarnaast moet The Bakery een echte ontmoetingsplaats worden voor denim-fans. Ze kunnen in The Bakery genieten van versgebakken ‘signature bread’ en praten over denim en fashion. In dit eeuwen oude bakkerspand zullen de authentieke oven, werkplaats en verkoopbalie aanwezig blijven. Winkelen bij The Bakery wordt daardoor een hele beleving.

Op woensdag 4 maart vind de opening van The Bakery plaats.

only

comments powered by Disqus