- Damesmode, Jeans, Mode accessoires
- 4 april 2012
ONLY lanceert interactieve film ‘The Liberation’
De nieuwe campagne van ONLY is niet zomaar lookbook met mooie plaatjes. De Deense keten lanceert ‘Because we can’ met de interactieve campagne film ‘The Liberation’. In deze innovatieve campagne film van ONLY beslist de kijker wat er gaat gebeuren.
Verhaallijn: Drie coole meiden in de setting van een willekeurig klein stadje, ontmoeten een lokaal meisje. Ze gaan op de meest leuke en avontuurlijke manier op zoek naar onafhankelijkheid. Dat is het decor voor de nieuwe interactieve film campagne, gelanceerd door ONLY, waarbij de kijker invloed kan uitoefenen op de film.
Heb je je ooit afgevraagd hoe het is om een jeans digitaal te ‘stelen’ en deze vervolgens als je geluk hebt in jouw maat bij jou thuis op je deurmat te ontvangen? Met ONLY’s nieuwe film campagne kan dit allemaal en maak je morele beslissingen, doordat jij bepaalt hoe het verhaal zal verlopen. De film is opgenomen in een klein stadje in Florida, met in de hoofdrol vier modellen. De drie coole meiden nemen een jonger, lokaal meisje op in hun groep en ze wordt al snel een van hen.
Gedurende het verhaal speelt de zomercollectie van ONLY een belangrijke rol. Deze collectie geeft de stemming van de meiden weer, hun rol in de groep en de ontwikkeling van het jongere meisje. Tijdens de film is het voor de kijker zelfs mogelijk om de kleding uit de film direct te kopen via de website of te “delen” met vriendinnen via Facebook en Twitter.
Bekijk ‘The Liberation’!
De Shopgids favorieten uit ‘The Liberation’
Linsboven: Army parka € 49,95
Rechtsboven: Mesh breisel € 39,95
Linksonder: Cropped tanktop € 12,95
Rechtsonder: Grijze top € 16,95