Ready to fish opent haar deuren in Amsterdam

Mode-ontwerpster Ilja Visser opent vanavond (18 maart) haar nieuwe winkel in Amsterdam. De eerste Ready to fish_brand store bevindt zich in het bekende Christofori-pand in het hart van Amsterdam, tussen de Negen Straatjes en de Leidsestraat aan de Prinsengracht.

De uistraling van de nieuwe winkel sluit perfect aan bij de look & feel van het label. In de strakke ruimte is er naast aandacht voor de Ready to fish collecties ook een selectie kunst, interieuraccessoires, chocolade, geuren en muziek verkrijgbaar. Alle items hebben een bijzonder verhaal en de meeste zijn speciaal gemaakt voor Ready to fish_.

Ready to record
Ready to record is een nieuwe formule waarbij in de winkel direct muziek kan worden beluisterd en gedownload. Elke maand wordt hiervoor een aantal nieuwe albums uit diverse genres geselecteerd.

Paul Tas
Speciaal voor Ready to fish_ heeft beeldend kunstenaar en industrieel ontwerper Paul Tas een serie kunstwerken gemaakt onder de noemer Limited for RTF. Paul Tas staat bekend om zijn bijzondere sculpturen van onder meer keramiek en porselein. De sculpturen zijn opgebouwd uit traditionele, bestaande materialen die worden samengesmolten tot een nieuw, uniek design.

Groene chocolade
In de winkel is chocolade te verkrijgen van het label Original Beans. Voor elke verkochte chocoladereep wordt er een nieuwe boom in het gebied van oorsprong gepland. In de verpakking zit een code waarmee de boom kan worden getraceerd.

Over Ready to fish_
Het in 2005 opgerichte label Ready to fish_ heeft een duidelijke signatuur; fashionable looks met een vrouwelijke, sexy touch. Het label refereert in vorm-, kleur- en materiaalgebruik aan dromerige landschappen. Van een fabelachtige zonsondergang tot een ijzig koude winterdag. De subcollectie Ready to fish_8 is een zachte, comfi-chic collectie waarbinnen het Ready to fish_ geluksnummer 8 centraal staat. Elk seizoen wordt er op een verrassende manier gebruik gemaakt van het cijfer 8; 8 looks, 8 materialen of 8 handgemaakte stuks. Door het gebruik van exclusieve materialen, vernieuwende ontwerpen en een grote rol voor details stralen de collecties luxe en comfort uit. De prijzen van Ready to fish_ en Ready to fish_ 8 liggen in het middenhoge tot hoge segment.

comments powered by Disqus