Zeeman wint prijs met boxercampagne

Afgelopen periode werden er duizenden exemplaren van besteld: de Zeeman Boxer. Zeeman deelde de boxers dan ook gratis uit aan iedereen die maar interesse had. De campagne werd een enorm succes en werd onlangs ook nog eens beloond met een Positive Young Media Award. Die prijs beloont creatieve initiatieven die zorgen voor nieuwe positieve rolmodellen voor jeugd.

De jury noemde de campagne van Zeeman waarbij gratis gele boxers en hipsters werden uitgedeeld een goed alternatief voor de duurdere populiare boxermerken. ‘Met een vette knipoog naar deze dure boxermerken ontwikkelde we ons eigen product, dat niet alleen financieel laagdrempelig is maar ook met de campagne een tegentrend inzet’, lazen we in het persbericht van Zeeman. Wie de boxer ontving kreeg een bijbehorend kaartje met de aanmoediging: ‘Draag deze boxer met trots!’

De Positive Young Media Award is een prijs die ieder jaar wordt uitgereikt door de Nationale Academie voor Medie & Maatschappij, waarin stichting De Kinderconsument en Media Rakkers participeren.

comments powered by Disqus